Najczęstsze pytania o Medpass

  1. Jak zarejestrować się w systemie Medpass?
  2. Po jakim czasie konto użytkownika zostanie aktywowane w systemie Medpass?
  3. Czy każdy użytkownik systemu Medpass uzyska dostęp do wszystkich treści zawartych na witrynach obsługiwanych przez ten system?
  4. Napotkałem na problem przy rejestracji, z którym nie mogę sobie poradzić. Co mam robić?
  5. Chciałbym zrezygnować z rejestracji w systemie Medpass. Jak to zrobić?
  1. Jak zarejestrować się w systemie Medpass?

    To naprawdę proste. Wystarczy wypełnić formularz on-line. Rejestrując się należy podać wymagane dane osobowe. W zależności od zadeklarowanego profilu należy wypełnić odpowiednie pola w formularzu rejestracyjnym.

    - lekarze obok podstawowych danych, podają Numer Prawa Wykonywania Zawodu. - osoby zawodowo związane ze służbą zdrowia wpisują dane dotyczące miejsca pracy wraz z numerem telefonu - studenci medycyny wpisują dane swojej macierzystej uczelni wraz z numerem telefonu

    Dodatkowo nowi użytkownicy systemu Medpass podają login oraz hasło (wraz z potwierdzeniem). Instrukcja aktywacji konta Medpass zostaje wysłana na podany email.

    Powrót do pytań
  2. Po jakim czasie konto użytkownika zostanie aktywowane w systemie Medpass?

    Konta nowych użytkowników systemu Medpass, rejestrujących się za pośrednictwem sieci zostają zaktywowane natychmiast po wypełnieniu formularza.

    Aktywacja kont użytkowników decydujących się na rejestrację offline nastąpi po 48 godzinach od dostarczenia formularza do redakcji Open Medica.

    Powrót do pytań
  3. Czy każdy użytkownik systemu Medpass uzyska dostęp do wszystkich treści zawartych na witrynach obsługiwanych przez ten system?

    Nie, pełny dostęp do witryn obsługiwanych przez system Medpass mają zapewniony lekarze. Pozostali użytkownicy (osoby związane z medycyną, studenci medycyny, pacjenci) posiadają ograniczony dostęp do witryn obsługiwanych przez Medpass.

    Powrót do pytań
  4. Napotkałem na problem przy rejestracji, z którym nie mogę sobie poradzić. Co mam robić?

    To żaden problem. Wszystkim użytkownikom Medpass zapewniamy pełne wsparcie techniczne. Na Państwa wszelkie uwagi i zapytania odpowie nasz dział Helpdesk. Konsultanci są do Państwa dyspozycji:

    telefon: 022 894 06 33 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00
    email: pomoc@medpass.pl
    fax: 022 894 66 22

    Powrót do pytań
  5. Chciałbym zrezygnować z rejestracji w systemie Medpass. Jak to zrobić?

    Aby zrezygnować z korzystania z systemu Medpass zaloguj się i przejdź do zakładki \"usuń konto\".

    Powrót do pytań